Пералік адміністрацыйных працэдур
Пералік адміністрацыйных працэдур па пытаннях аховы гісторыка-культурнай спадчыны, якія ажыццяўляе Міністэрства культуры Рэспублікі Беларусь па заявах грамадзян, юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў
Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь 26 красавіка 2010 года № 200«Об административных процедурах, осуществляемых государственными органами и иными организациями по заявлениям граждан»
Назва адміністрацыйнай працэдуры |
Дзяржаўны орган (іншая арганізацыя), у які грамадзянін павінен звярнуцца |
Дакументы і (або) іншыя звесткі, якія прад’яўляюцца грамадзянінам або юрыдычнай асобай для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Велічыня платы, збіраемай пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры. |
Тэрмін дзеяння даведак, іншых дакументаў (рашэнняў), якія выдаюцца па выкананні адміністрацыйнай працэдуры |
8.5. Выдача дазволу на выкананне навукова-даследчых і праектных работ на матэрыяльных гісторыкакультурных каштоўнасцях |
Міністэрства культуры |
заява па форме, вызначанай Міністэрствам культуры |
бясплатна |
15 каляндарных дзён |
да канца каляндарнага года, у якім запланавана правядзенне работ |
8.6. Выдача заключэння аб узгадненні навукова-праектнай дакументацыі на выкананне рамонтна-рэстаўрацыйных работ на матэрыяльных гісторыка-культурных каштоўнасцях |
Міністэрства культуры |
заява, у якой зазначаюцца звесткі аб выдадзеным дазволе на выкананне навукова-даследчых і праектных работ на матэрыяльных гісторыка-культурных каштоўнасцях; |
бясплатна |
20 рабочых дзён, а ў выпадках, калі ў адпаведнасці з заканадаўствам аб культуры навукова-праектная дакументацыя падлягае папярэдняму разгляду Беларускай рэспубліканскай навукова-метадычнай радай па пытаннях гісторыка-культурнай спадчыны пры Міністэрстве культуры, – 30 рабочых дзён |
да прыёмкі ў эксплуатацыю матэрыяльнай гісторыка-культурнай каштоўнасці |
8.8. Выдача заключэння аб узгадненні праектнай дакументацыі на выкананне земляных, будаўнічых, меліярацыйных і другіх работ, выкананне іншай дзейнасці на помніках археалогіі |
Міністэрства культуры |
заява па форме, вызначанай Міністэрствам культуры |
бясплатна |
20 каляндарных дзён |
на тэрмін дзеяння праектнай дакументацыі |
“Аб зацвярджэнні адзінага пераліку адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі ў адносінах да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў, унясенні дапаўнення ў пастанову Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 14 лютага 2009 г. № 193 і прызнанні страціўшымі сілу некаторых пастаноў Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь»
Назва адміністрацыйнай працэдуры |
Орган, упаўнаважаны на ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры |
Пералік дакументаў і (або) звестак, якiя прад’яўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўпаўнаважаны орган для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца па выкананні адміністрацыйнай працэдуры |
Велічыня платы, збіраемай пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
3.15. Выдача дазволу на выкананне навукова-даследчых і праектных работ на матэрыяльных гісторыка-культурных каштоўнасцях |
Міністэрства культуры |
заява па вызначанай форме |
15 каляндарных дзён |
да канца каляндарнага года, у якім запланавана правядзенне работ |
бясплатна |
3.15-2. Правядзенне атэстацыі і выдача пасведчання на кіраўніцтва распрацоўкай навукова-праектнай дакументацыі на выкананне рамонтна-рэстаўрацыйных работ на матэрыяльных гісторыка-культурных каштоўнасцях |
Міністэрства культуры |
заява індывідуальнага прадпрымальніка, праектнай або навуковай арганізацыі, у якой працуе грамадзянін |
30 каляндарных дзён |
5 гадоў |
бясплатна |
3.15-3. Выдача заключэння аб узгадненні навукова-праектнай дакументацыі на выкананне рамонтна-рэстаўрацыйных работ на матэрыяльных гісторыка-культурных каштоўнасцях |
Міністэрства культуры |
заява, у якой зазначаюцца звесткі аб выдадзеным дазволе на выкананне навукова-даследчых работ на матэрыяльных гісторыка-культурных каштоўнасцях; |
20 рабочых дзён, а ў выпадках, калі ў адпаведнасці з заканадаўствам аб культуры навукова-праектная дакументацыя падлягае папярэдняму разгляду Беларускай рэспубліканскай навукова-метадычнай радай па пытаннях гісторыка-культурнай спадчыны пры Міністэрстве культуры, – 30 рабочых дзён |
да прыёмкі ў эксплуатацыю матэрыяльнай гісторыка-культурнай каштоўнасці |
бясплатна |
3.15-5. Выдача заключэння аб узгадненні праектнай дакументацыі на выкананне земляных, будаўнічых, меліярацыйных і другіх работ, выкананне іншай дзейнасці на помніках археалогіі |
Міністэрства культуры |
заява па вызначанай форме |
20 каляндарных дзён |
на тэрмін дзеяння праектнай дакументацыі, які вызначаны заканадаўствам |
бясплатна |
3.25-2. Выдача заключэння аб адпаведнасці прымаемай у эксплуатацыю нерухомай гісторыка-культурнай каштоўнасці навукова-праектнай дакументацыі на выкананне рамонтна-рэстаўрацыйных работ на матэрыяльнай гісторыка-культурых каштоўнасцях |
Міністэрства культуры |
заява па вызначанай форме |
у тэрмін да завяршэння работы прыёмачнай камісіі, але не больш за 15 каляндарных дзён |
бестэрмінова |
бясплатна |
12.7. Выдача заключэння (дазвольнага дакумента) на вываз з мытнай тэрыторыі Еўразійскага эканамічнага саюза культурных каштоўнасцей: |
|||||
12.7.1. рухомых матэрыяльных гісторыка-культурных каштоўнасцей |
Міністэрства культуры |
заява |
10 дзён, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц |
1 год |
1 базавая велічыня – пры вывазе адной гісторыка-культурнай каштоўнасці; |
12.7.2. рухомых матэрыяльных аб'ектаў, якія не з'яўляюцца гісторыка-культурнымі каштоўнасцямі, але маюць адметныя духоўныя, мастацкія і (або) дакументальныя вартасці |
Міністэрства культуры |
заява |
10 дзён, а ў выпадку запыту звестак і (або) дакументаў ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц |
1 год |
1 базавая велічыня – за вываз адной культурнай каштоўнасці або калекцыі, якая ўключае ў сябе ад аднаго да чатырох прадметаў; |
Адміністрацыйныя працэдуры ДУ «Мінскканцэрт»
Найменне адміністрацыйнай працэдуры |
Нумар службовага тэлефона |
Дакументы і (або) звесткі, якія прад’яўляюцца грамадзянінам пры звароце |
Велічыня платы, якая збіраецца за выдачу даведкі або іншага дакумента |
Максімальны тэрмін разгляду звароту і выдачы даведкі або іншага дакумента |
Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі |
Аддзел кадраў, юрыст: +375 17 271 |
- |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
Выдача даведкі аб месцы працы і займаемай пасадзе |
Аддзел кадраў, юрыст: +375 17 271 |
- |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
Выдача даведкі аб перыядзе работы |
Аддзел кадраў, юрыст: +375 17 271 |
- |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
Выдача даведкі аб велічыні заработнай платы (грашовага забеспячэння) |
Бухгалтэрыя: +375 17 324-81-36 |
- |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
Прызначэнне дапамогі для догляду хворага дзіцяці ва ўзросце да 14 гадоў |
Бухгалтэрыя: +375 17 324-81-36 Аддзел кадраў, юрыст: +375 17 271 |
лісток непрацаздольнасці |
бясплатна |
не пазней,якўдзень выплаты чарговай заработнай платы |
Прызначэнне дапамогі для догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці або іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд дзіцяці |
Бухгалтэрыя: +375 17 324-81-36 Аддзел кадраў, юрыст: +375 17 271 |
лісток непрацаздольнасці |
бясплатна |
не пазней, як ў дзень выплаты чарговай заработнай платы |
Прызначэнне дапамогі пры санаторна-курортным лячэнні дзіцяці-інваліда |
Бухгалтэрыя: +375 17 324-81-36 Аддзел кадраў, юрыст: +375 17 271 |
лісток непрацаздольнасці |
бясплатна |
не пазней, як ў дзень выплаты чарговай заработнай платы |
Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску для догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі |
Бухгалтэрыя: +375 17 324-81-36 Аддзел кадраў, юрыст: +375 17 271 |
- |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
Выдача даведкі аб адсутнасці забеспячэння дзіцяці ў гэтым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем |
Аддзел кадраў, юрыст: +375 17 271 |
- |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
Выдача даведкі аб знаходжанні ў водпуску для догляду дзіцяці да дасягнення ім 3-гадовага ўзросту |
Аддзел кадраў, юрыст: +375 17 271 |
- |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
Пры набыцці квіткоў у касе ДУ "Мінскканцэрт" па адрасе: Пл.Свабоды, 23а
камісійны збор не бярэцца,
у адрозненне ад куплі на сайтах білетных аператараў.
Аплата ажыццяўляецца як наяўнымі сродкамі, так і банкаўскімі аплатнымі карткамі.
Схема канцэртнай залы Верхні горад
Тэлефоны касы:
8 (017) 327-39-44, 8 (044) 577-39-24
Тэлефон для даведак:
8 (017) 327-35-84
E-mail адрас КЗ "Верхні горад" для адпраўкі інфармацыі аб канцэртах, размяшчэнні інфармацыі на сайце, і па іншых пытаннях:
verhnigorod@gmail.com